Honem! Honem!
Honem! Honem! Mansovi a Rorovi je asi dvacet a jsou nejlepší kamarádi. Mans je vysoký Švéd s vyholenou hlavou, Roro zase syn arabských přistěhovalců. Roro se již dlouho chystá představit své početné rodině švédskou dívku, s níž chodí, ale trochu se obává, jakou reakci to u nich doma vyvolá. Ale to se nějak zvládne. Mans a Roro pracují ve firmě Sady, lesy, zahradnictví. Jejich úkolem je hrabat listí, čistit jezírka plná kachen a sbírat vše, co po sobě v parku nechají psí miláčkové. Pochopitelně je to moc nebaví, ale i přesto si myslí, že život je prima a že jsou vlastně docela v pohodě. Až jednoho dne Mans zjistí, že má problémy s erekcí. Nejen že musí absolvovat potupnou scénku v sexshopu, ale navíc ho v důsledku jeho indispozice opustí přítelkyně. Roro má také velký malér – zrovna když se odhodlal představit doma svou dívku, zaskočí ho rodinná rada sdělením, že mu již vybrali nevěstu z Libanonu a svatba je dohodnuta...