A tohle má být jaro
Všichni známe pohádku o třech prasátkách, která jdou od domu k domu a hledají, kde by našla útočiště. Takhle podobně začíná i film režiséra Hervého Le Rouxe. Fanfan opouští svého přítele a chystá se přespat u Joss. Ta však zrovna odchází od manžela a dcery. Proto se rozhodnou jít k Fanfanině sestře Manu a zůstat pár dní u ní. To se ale samozřejmě nelíbí jejímu manželovi Mitchovi. Přidají se komplikace s Manuiným milencem a Mitch všechny tři ženy vyhodí z domu. To si ovšem nenechají líbit a rozhodnou se zabavit po svém a ještě se svým mužským protějškům pomstít. Snímek o „válce mezi pohlavími“ je vtipný, s nadsázkou pojatý i zahraný příběh o všech těch známých pocitech a emocích, které s námi někdy mávají, a zvláště pak když je jaro... Burlesknost a bezčasovost snímku podtrhuje a rámuje hudba Lullyho, Charpentiera a Offenbacha.