Dívka
Reklamní pracovník Anjan si najme pokoj v domku na předměstí Kalkaty. Osmnáctiletá Ria, která tady bydlí u dědečka, se do nového nájemníka zamiluje. Jenže Anjan už chodí se svou dávnou přítelkyní a zároveň kolegyní z reklamní agentury Rupou. Zhrzená dívka se marně pokouší získat Anjanovu přízeň. Když vidí, že jsou její snahy marné, začne milencům dělat naschvály. Zprvu do jejich života zasahuje jen nenápadně, posléze však vážně ohrozí Anjanův reklamní projekt. Když dvojice oznámí zasnoubení, změní se dívka v běsnící fúrii a pokusí se je zabít. Po roce Ria vyjde z ústavu pro duševně choré, protože lékaři prohlásili její duševní stav za stabilní. Anjan a Rupa jsou manželé a odstěhovali se pryč. Do dědečkova domu však právě přišel nový nájemník... Stylově vytříbené melodrama v mnohém připomíná filmy Pedra Almodóvara. Zároveň upřímně reflektuje kulturní degradaci velkoměstského prostoru a tradičních mezilidských vztahů i varovně vzrůstající kriminalitu mládeže.