Jako otec
Čtyřicátník Joe, bývalý horník, žije jen svou hudbou a jejím vyučováním v domově pro mentálně postižené. Občas si přivydělává hraním na zábavách nebo v domově důchodců. Jeho syn Michael si ho přestává vážit a manželka se rozhodne od něho odejít. Joe se odstěhuje za město do karavanu. Jeho jedinou snahou a radostí je nyní složení vlastní skladby, která má být zahrána při příležitosti přijetí programu na rozvoj a stavební úpravu okolí města. Tím se však dostane do rozporu se svým otcem Arthurem, který žije v dřevěném baráku na pozemku, jenž má být také zabrán pro stavební účely. Psycho- logický snímek velmi realisticky a až naturalisticky zobrazuje život na severu Anglie. Minimalisticky se soustředí na vazby mezi třemi generacemi mužů – Joem, jeho synem Michaelem a otcem Arthurem. Přes počáteční neporozumění, neschopnost a nechuť komunikovat k sobě nacházejí cestu, která byla blokována i smutnou událostí z minulosti – smrtí Joeova bratra. To, co filmu dává jeho silnou výpovědní hodnotu, je jeho syrovost, autenticita a především přirozené a přesvědčivé herecké výkony.