Žlutý asfalt
Tématem povídkového filmu Žlutý asfalt jsou vztahy a střety mezi izraelskými osadníky a beduínskými kmeny, žijícími v judejské poušti. První, nejkratší povídka je o tragické a zbytečné smrti malého beduínského chlapce na opuštěné silnici v poušti. Druhá o německé ženě Tamam, prchající z nešťastného manželství s beduínem a třetí, poslední o milostném poměru mezi beduínkou Suidou a jejím ženatým židovským zaměstnavatelem. Leitmotivem celého filmu je vliv západní civilizace na tradiční východní kulturu a jejich vzájemné prolínaní, které nutí její obyvatele přehodnocovat svůj postoj k tradicím a zakořeněným zvykům. Film Žlutý asfalt získal v roce 2000 hlavní cenu na Mezinárodním filmovém festivalu v Haifě.