Bo Ba Bu
Dva primitivní pastevci Bo a Bu obývají ruinu v poušti. Přítomnost vzdálené civilizace signalizují jen občasné přelety letadel. Muži jednoho dne naleznou v písčité pustině mladou ženu se stopami poranění. Poblíž se povalují úlomky jakýchsi předmětů. Plavovlasá a na pohled kultivovaná žena následkem jakéhosi hrůzného prožitku oněměla a ztratila paměť. Přejmenovaná na Ba se stěží, ale pokorně vpravuje do vnucené jí role otrokyně. Muži ji všemožně ponižují a zneužívají, nakonec ji prodají. Kdesi poblíž je město, kde panují archaické orientální zvyklosti, nicméně náznaky moderně vybavené armády odkazují k aktuálnímu stavu věcí... Modelově budovaný příběh o mužské nadřazenosti a brutalitě je zpracován formou podobenství a je zasazen do nadčasového, neurčitého středo-asijského prostoru. Ačkoli jsou tu exponovány nejtemnější stránky lidské povahy a děs a hrůza barbarského vnímání světa, veškeré dění je snímáno rafinovaně estetizující kamerou. Výsledným efektem je nepřetržitý tok obrazové krásy.