Slogany
Mladý učitel Andre přijíždí do horské vesničky, kde se má stát novou posilou místní základní školy. Ke svému velkému překvapení zjišťuje, že hlavním důkazem jeho odbornosti bude výroba obrovského sloganu hlásajícího zásady komunismu. Jelikož je ve škole nový, může si vybrat mezi hesly „Vzhůru s duchem revoluce“ a „Americký imperialismus je pouze papírový tygr“. Na radu kolegy si vybere kratší verzi. Následujícího dne se po vyučování se svou třídou vydává na příhodné místo, kde z bílých kamenů obrovský slogan společně postaví. Tím ale nesmyslné úkoly, které na něj ve škole čekají, zdaleka nekončí. Každý týden přiděluje místní tajemník strany učitelům nová a nová hesla, a když se dozví, že vesnicí má brzy projet významný stranický funkcionář, zahájí obří sloganovou kampaň. S její pomocí režisér filmu odhaluje absurditu albánské reality konce sedmdesátých let.