Dítě
Doučování matematiky není pro středoškoláka Yoona Jae nijak nepříjemné. Jeho dvaadvacetiletá učitelka je krásná, a navíc nemá po jedné z lekcí námitky proti důvěrnějšímu sblížení. Na rozdíl od starší dívky, pro niž šlo jen o příjemnou chvíli, se Yoon opravdu zamiluje. Dítě však čeká ona.