Zápas o gumu
Young Hoon má problém. O školních přestávkách jasně vítězí ve hře proti mnohem silnějšímu a o hlavu většímu Kang Sanovi. Obludný tlouštík ale své porážky neuznává a trofeje si bere násilím. Nevinná hra se mění v boj o moc, v němž slabší zdánlivě nemá šanci. Až do prvního úderu...