Jeden den
Poté, co jej opustila žena s dítětem, Man Sik žije sám a jen těžce shání práci. Dává se najímat jako stavební dělník, ale zrovna v den výročí matčiny smrti se žádný výdělek nenaskytne. Obřad na její památku bude skromný a nepříliš radostný. V srdci zármutku se však ukrývá naděje.