Rozhovor s větrem
Může být film o větru jiný než prostě průhledný? Jak se mohou hrdinové filmu, chlapec a dívka, větru dotýkat? Jak mluví s větrem kolem nich a dechem v nich? A je vítr vnějškem moře, anebo moře vnějškem větru?