Voda pokrývá dvě třetiny zeměkoule. Malá Ji Young cítí, že plavání má pro život zásadní význam. Aby se však mohla vydat přímo za svým cílem a neztratit směr, měla by přemoci strach a otevřít pod hladinou oči. Lépe by viděla i svou první lásku, kterou brzy potká nečekaný osud.