Proč mě bere box
Proč mě bere box Devítiletého Jin Sooa nebaví matčin manžel: nudný patron, jehož od narození nesnáší, nemůže být jeho otec! Jin chce stanout v ringu jako rozhodčí a tuší, že horkou krev získal z boxerských žil. Proto sleduje bývalé matčiny nápadníky. Matka sama ale zná ještě hlubší tajemství.