Údolí květin
Píše se rok 1952. Sungmin a Changhee jsou nejlepší kamarádi a oběma je právě třináct let. Jejich malá vesnička v „údolí květin“, jak se zpívá v jedné korejské písni, musí stejně jako celá země čelit důsledkům války. Americká základna je blízko, takže místní obyvatelé horlivě pronásledují domnělé příznivce komunismu. Skrýš jednoho z podezřelých živlů je odhalena. Údajný komunista je vytažen ze studny a krutě zbit svými bývalými sousedy. Ne všichni však v důsledku válečného konfliktu strádají. Sungminova sestra chodí s americkým vojákem, což rodině zajistí privilegované postavení. Sungminův otec dokonce získá na základně práci. Rodina díky tomu slušně bohatne, zatímco Changheeho matka nemá ani na chleba. Sungmin a Changhee špehují vojáky trávící čas s místními prostitutkami. Ke svému velkému překvapení poznají v jedné z žen Changheeho matku, kterou Sungminův otec dokonce hlídá jako pasák. Následujícího dne Changhee beze stopy zmizí. Sungmin poznává, že svět, v němž dosud žil, se navždy změnil...