Lži
Osmnáctiletá středoškolačka Y se rozhodne přijít o panenství. Její kamarádka Woori je zamilována do osmatřicetiletého sochaře J, ale nemá odvahu navázat s ním kontakt. Y chce kamarádce pomoci a zavolá J místo Woori. Hlas J ale Y natolik vzruší, že si s ním dá schůzku sama. Film líčí vášnivý, sadomasochistický vztah J a Y, který přerůstá ve fatální obsesi... Režisér Jang Sun Woo říká, že poté, co si přečetl knihu Řekni mi nějakou lež (Tell Me a Lie), která byla v Koreji krátce nato zakázána, neměl nejmenší chuť podle ní natočit film a do celého projektu se pustil pouze na nátlak producenta. Většina sexuálních praktik, které román popisuje, prý byla pro režiséra zcela neznámá. Autor románu Jang Jung Il byl za svou knihu Řekni mi nějakou lež odsouzen k odnětí svobody na půl roku nepodmíněně. Jedná se o vůbec první případ, kdy byl v Koreji nějaký spisovatel stíhán za propagaci pornografie. Film Lži měl premiéru na MFF v Benátkách v roce 1999.