Rány pod pás
Zakřiknutý a bezvýznamný bankovní úředníček se díky svým chabým výsledkům potácí na pokraji propuštění a nepřestává být předmětem posměšné kritiky svého šéfa, který neváhá uchýlit se k hrubé síle a zápasnickým chvatům. Mladíkovou myslí proto začínají stále častěji probleskovat vzpomínky na jeho dětský obdiv k zápasníkovi Ultra Tygří Maska. A od vzpomínek je už jen krok, či spíše řada tápavých kroků k činu. Denní život úředníka se stává jen matným odleskem nočních utkání zápasníka v divokém a krutém stylu bez pravidel, v němž je ve skutečnosti vše předem dohodnuto. Do ringu ale vstupuje láska k trenérce a dceři zbožňovaného idolu z dětství, a snad i proto se nakonec vrcholný zápas s krvežíznivým protivníkem vymkne veškeré kontrole. Poněkud překvapivý pohled na korejskou současnost, v němž se nic tak neliší a zároveň tak nepodobá jako kancelář banky a krví zalitá podlaha ringu.