Ňadro a měsíc
Do Estrellity, „The Queen of Stuttgart“, jsou bláznivě zamilováni tři muži. Její manžel Maurice, který se nechce vzdát jejího srdce, pubertální Miguel cítící pokaždé, když se jí dotkne, elektrický náboj a dítě Tete, posedlé jejím ňadrem... Malý Tete se cítí být po narození svého bratra opomíjen a odstrkován. Nechápe, proč musí pít kravské mléko, zatímco miminko matka kojí. Do místního varieté přijíždí hostovat cirkusačka Estrellita a její muž Maurice. Tete je okamžitě fascinován Estrellitou, zejména jejím bujným poprsím. Ale nejenom Tete se užírá touhou po artistce, nekonečně je do ní zamilován také dospívající Miguel. Události jsou vyprávěny z Tetovy perspektivy. Jeho humorný komentář nás uvádí do bezprostřední blízkosti dětsky adolescentního světa. Vzniká tak výstřední příběh, který se v kombinaci s magickou řečí plnou katalánských symbolů stává fantastickou filmovou podívanou.