Kruh
V kontinuálním časovém toku sledujeme v ulicích Teheránu dramatické osudy několika žen: tři utekly z vězení (jedna z nich si přeje dosáhnout potratu), další je prostitutka a nechybí ani matka, která je nucena vzdát se své dcery. Děj začíná v porodnici, kde se právě narodilo děvče. Pro manželovy příbuzné to bude velké zklamání, proto matka rodičky posílá druhou ze svých dcer, aby varovala rodinu. Vyprávění přechází z postavy na postavu a tvoří uzavřený kruh, symbol omezení, do nichž jsou v ortodoxní společnosti uzavřeny ženy. V kruhu všudypřítomné kontroly a mužské nadřazenosti jsou ženy vzájemně zaměnitelné, pokus o překonání hranice se trestá. Na 57. MFF v Benátkách 2000 získal film Zlatého lva, ceny FIPRESCI, UNICEF a Zvláštní uznání ekumenické poroty.