Všechny děti už odešly ze školy domů, jen pro Minu si maminka nepřišla. Dívenka se rozhodne jít domů sama, jenže nezná město a neví ani, do kterého autobusu by měla nastoupit. Uprostřed filmu se ukáže, že jsme sledovali jen film ve filmu: Mina už nechce být řízena režisérem, nechce být obtěžována mikrofony a kamerami, zbavuje se povinného šátku a chce jít městem opravdu sama, na vlastní zodpovědnost. Od této chvíle se filmový štáb uchyluje k metodě skryté kamery… Film získal Zlatého leoparda na 50. MFF v Locarnu, Zvláštní cenu poroty a Cenu za nejlepší režii na 11. MFF v Singapuru, Zlatý tulipán na 17. MFF v Istanbulu, cenu Ejzenštejnův magický krystal a Cenu FIPRESCI na 7. festivalu Arsenál v Rize.