Super 8 Stories podle Emira Kusturici
Celovečerní dokument Emira Kusturici není jen výpovědí o kapele No Smoking, jejímž členem je od roku 1986, ale především o hudbě a muzikantech, kteří reflektují divoký, bláznivý, tvořivý i dramatický svět Balkánců. Band vznikl na začátku 80. let v tehdejší Jugoslávii a od počátku kráčel vlastní cestou. Hledal inspiraci v jazzu, rock and rollu, ale stejně tak čerpal z nejrůznějších stylů balkánské a cikánské melodiky. V jeho písních, originálních i po textové stránce, se zrcadlí i uplynulých dvacet let složité historie země, která logicky poznamenala osudy jeho členů. Film začíná na mimořádně úspěšném turné v roce 2000. Postupně se seznamujeme s jednotlivými hudebníky. Je mezi nimi i Kusturicův syn Stribor – bubeník. Prostřednictvím archivních záběrů z nejrůznějších zdrojů nahlédneme do jejich soukromí i minulosti. Ale především máme jedinečnou příležitost sledovat je na koncertních pódiích, kde se doslova rozdávají, i v zákulisí.