Bongja
Bongja, osamělá žena středních let, pracuje v malé restauraci, kde má na starosti přípravu maki rolek, což je jeden z druhů suši. Vede staropanenský život, v němž jednou z mála radostí, které si dopřává, je konzumace poněkud nadměrného množství rýžové pálenky. Kvůli neustálým problémům s pitím přichází nakonec Bongja o práci. Zoufalá a sklíčená se vrací domů, kde ke svému překvapení nachází neznámou spící dívku. Tajemná osoba, která se bez jakéhokoliv vysvětlení u Bongji zabydlí, pomalu začíná od základu měnit život nejen své ohromené a poněkud zaskočené hostitelky, ale i jejích sousedů. Všichni postupně odhazují masky, za nimiž celý život pečlivě skrývali své touhy, a dávají průchod dosud potlačovaným citům a tajným tužbám, ať už jsou povahy sexuální, násilnické nebo dokonce smrtící...