Ahoj, Terezko
Terezka žije se svými rodiči a mladší sestrou na jednom z mnoha panelákových sídlišť. Terezčina rodina ničím nevybočuje z průměru. Její otec je příležitostný alkoholik a věřící matka zcela viditelně upřednostňuje Terezčinu mladší sestru. Terezka sní o tom, že z tohoto prostředí odejde a že se stane módní návrhářkou. Začne se učit švadlenou a seznámí se se zkušenou Renatou. Ta zcela ovlivní její život – Terezka vyzkouší cigarety, alkohol, poprvé krade v obchodě a získává první nepříliš příjemné sexuální zkušenosti. Terezka samozřejmě ve společnosti Renaty a party sídlištních kluků nenachází city, po kterých touží. Jejím jediným spojencem je invalidní hlídač Edzio. Pouze s ním se chová spontánně a zdá se, že v jeho společnosti je občas i šťastná. Ale nakonec je to právě on, koho Terezka trestá za citový chlad svého okolí.