Mladík Mikeš žije poblíž pražské křižovatky Anděl v domě obývaném stejnými ztroskotanci, jako je on sám. Momentálně se pokouší skoncovat se svým dosavadním životem. Naváže vztah se sympatickou sousedkou Janou, která pro něj může představovat cestu do světa normálních lidí. Kamarád Lukáš a jeho dívka Kája ho však vrátí zase zpátky k drogám a krádežím. Spolu s Kájou se Mikešovi podaří uvařit v Jižní Africe zajímavou novou drogu. Po návratu domů všichni vzpouzejícího se Mikeše nutí, aby výnosný experiment zopakoval. Droga vzniklá smísením jistých ingrediencí s láskou, bolestí a nenávistí dvojice ovšem nikomu štěstí nepřinese. Mikeš však nakonec dostává ještě jednu životní šanci, i když není jisté, jestli ji dokáže využít. Nízkorozpočtové psychologické drama s mystickými prvky inspirovala novela Jáchyma Topola. Film byl digitální kamerou natáčen chronologicky s minimálním štábem. Výsledný vizuálně zajímavý efekt vznikl překopírováním materiálu na 35 mm.