Válka živě
Producent Sergej a jeho štáb jsou v zoufalé situaci. Peníze na chystaný projekt došly, účty jsou blokovány a Jugoslávii čeká bombardování vojsky NATO. K tomu se ještě ve studiu objeví Mileta, příslušník státní tajné služby. Ve snaze zachránit, co se dá, svolá Sergej tiskovou konferenci, aby oznámil, že jedinou možnou odpovědí na padající bomby bude nový vlastenecký film, v němž hlavní roli vytvoří jeho americký přítel Harvey. Stát přebírá nad realizací záštitu a Mileta se přirozeně stává pravou rukou tvůrčího týmu. I jako laik brzy pochopí, že ti „jeho filmaři“ nesdílí osud země ani nadšení pro režim Slobodana Miloševiče. Natáčení je ohroženo a štáb hledá řešení, jak snímek dokončit. V té době už Sergej začíná chápat, že s totalitní mocí kompromisy uzavírat nelze. Sergej, kterého opustila žena i dcerka, je všemi podezírán z kolaborace. Musí tedy vymyslet další „záchranný“ plán.