Luna hraje o život
Luna, třicetiletá profesionální karetní hráčka, vyrůstala v atmosféře hazardu od nejútlejšího věku. Její matka zemřela při porodu a otce, kterého zažila především s kartami v ruce, připravila jeho vášeň o veškerý majetek i život, když bylo Luně deset let. Zbyla jí po něm tabatěrka. V dramatickém ovzduší výher i tragických ztrát se naučila „brát život pouze jako hru“. Hru, která z ní navzdory atraktivnímu vzhledu udělala spíše chlapa, k jehož životnímu stylu patří vzrušení, whisky, cigarety a vykořeněnost. Posedlost hrou z Luny učinila obávanou hráčku. Z temných doupat ji hráčská intuice vynesla do luxusních rezidencí. Nikdo však netuší, co trýznivě živí její obsesi: jediný životní cíl je pomstít se muži, který obehrál jejího otce o život. Hlavní roli ve snímku, který poprvé v historii španělské kinematografie zpracovává téma z prostředí hazardních hráčů, ztvárnila Ana Torrentová, známá např. jako hlavní dětská představitelka filmu Carlose Saury Starý dům uprostřed Madridu (Cría cuervos, 1975) či z filmu Yoyes.