Deník Bridget Jonesové
Bridget Jonesová je trochu kulatější „třicítka“, která má ve svém životě zdánlivě jednoduchá a splnitelná přání – shodit nějaké to kilo a najít opravdový vztah. Jenže právě v roce, do něhož vstoupila s rozhodnutím vést si deník, se to na jeho stránkách hemží pohromami. Především se zamilovala do svého pohledného šéfa, aby časem zjistila, že je jen „bokovka“, protože „stálice“ je nejen vychrtlá, ale navíc bohatá. Dala proto výpověď v nakladatelství, kde ji to celkem bavilo, a vrhla se střemhlav na kariéru televizní moderátorky, což zdaleka, jak zjišťuje, není profese jen o úsměvech a úspěchu. Její matka, ochotná ještě včera udělat vše pro blaho a sňatek své dcery, z ničeho nic dělá vše pro jakéhosi obstarožního seladona a tatínek tomu všemu s tragickým výrazem tiše přihlíží. K čemu dobře míněné rady přátel, když se Bridget cítí jako kulový blesk. Ještě že je, čas od času, po ruce lahvička oblíbeného chardonnay a stále na dosah krabička cigaret. Jenže pak se v jejím životě stane něco, s čím skutečně vůbec nepočítala. Kdo by to také do toho nadutého Marka řekl...