Ostrov na střeše
Mladá česká dívka Lena žije svůj obyčejný, monotónní život. Najednou však její všednodenní skutečnost začnou rušit nezvyklé elementy. Je tajemný mladík, který se v jejím životě najednou objevil, jenom její představou? Toto vyprávění je každopádně příběhem jednoho procitnutí.