Šestnáctiletou Sabine pošle její rozvedená matka, která si našla nového přítele, k otci – na nehostinné sídliště na předměstí Východního Berlína. Sabine je tady ztracená, zmatená, osamělá a cítí se jako na jiné planetě. Postupně se sblíží alespoň se spolužákem Eddim. Eddiho nejlepším přítelem je mladistvý delikvent, osmnáctiletý Micha. Pár dnů poté, co se Sabine ve svém novém domově konečně zabydlí, narazí při cestě ze školy na utíkajícího Michu, který drží v ruce nůž. O pár kroků dál najde v kaluži krve tělo mrtvého kluka. Když policie zahájí vyšetřování, Micha nutí Eddiho, aby zjistil, zda ho Sabine poznala... Násilí, nenávist, frustrace, agrese – to je svět dospívajících dětí z této betonové džungle, která kdysi bývala pýchou socialismu.