Do dalšího dne
Dvaadvacetiletá Lynn žije se svým bratrem v Berlíně. Její život nemá žádný konkrétní cíl, díky své přímé a spontánní povaze však vzbuzuje zájem mnoha lidí. Její přítel David je úplně jiný: je sportovec, plavec a všechno zcela podřídil disciplinovanému tréninku před mistrovstvím světa. Nemůže si dovolit, aby ho vztah s Lynn rozptyloval. Když Lynn potká japonského studenta jménem Koji, všechno se zamotá ještě víc. I když si nedovedou vyměnit víc než pár slov, brzy poznají, že chvíle strávené společně pro oba hodně znamenají. Je tady však jeden problém: Lynn se nechce vzdát vztahu s Davidem.