Noční motýl
Příběh o setkání tří mladých lidí, které zcela ovlivnilo jejich dalđí ţivot, se odehrává v Číně ve třicátých letech. Shaodung, který studoval v Americe hru na cello, se vrací zpět do Číny, kde uţ ho netrpělivě a s radostí očekává jeho snoubenka Ing’er. Její otec je majitelem divadla, ve kterém je právě na programu opera Fleeing by Night. Ing’er, velká obdivovatelka divadla a opery, vezme na jedno z představení Shaodunga, který se tak poprvé setká s proslaveným zpěvákem a hvězdou této opery Lin Cheungem. Linův nádherný hlas Shaodunga zcela oslní a ohromí. A zatímco se Shaodung marně snaţí sladit západní způsob hudebního vyjadřování s východní hudební tradicí, Ing’er začíná být střídavě přitahována oběma muţi, a navíc se zneklidněním pozoruje vzrůstající náklonnost mezi nimi.