Americká noční můra
Střihový dokument se zaměřuje na fenomen amerického hororu v sedmdesátých letech. Simon zpovídá jak režiséry nejznámějších hororů tohoto období (George A. Romero, John Carpenter, Tobe Hooper či Wes Craven), tak univerzitní profesory a odborníky na tento žánr. Jejich výpovědi kombinuje s ukázkami z nejslavnějších hororových filmů – Noc oživlých mrtvol, Vymítač ďábla, Texaský masakr motorovou pilou, Předvečer Všech svatých – a s archivními dobovými záběry, uváděnými ve zprávách. Tak vznikl velice inteligentní a ucelený pohled na sociální, kulturní a politický kontext, který dal žánru hororu v sedmdesátých letech v Americe ovlivněné válkou ve Vietnamu, protesty proti ní, antirasistickou náladou a sexuální revolucí, vyniknout. Všechny tyto události byly přímými zdroji inspirace a námětů pro režiséry, kteří vytvořili kultovní hororové filmy, a zcela tak změnili pojetí hororu. Snímek Americká noční můra by mohl zaujmout nejen příznivce hororu, ale také ty, kteří se pozastavují nad skutečností, proč právě horory zaznamenaly tehdy takovou pozornost a vzestup.