Egoisti
Čtyři hrdinové příběhu Anka, Filip, Smutny a Mlody patří mezi mladou varšavskou elitu. Jejich život se nese v rytmu nekonečných večírků, ohlušující hudby, nevázaného sexu, drog a alkoholu. Anka se před odjezdem na dlouhou zahraniční studijní cestu zoufale snaží zachránit svůj rozpadající se milostný vztah. Uznávaný architekt Filip není schopen unést bolest, kterou mu způsobil rozchod s milencem, a po divokých orgiích se rozhodne upálit se ve svém exkluzivním domě. Mlody prahnoucí jen po velkých penězích se snaží vyrovnat s pocitem, že se má stát otcem. Talentovaný muzikant Smutny, jenž skrývá svou citlivou duši pod maskou sarkastických poznámek, se musí rozhodnout, co dále se svým životem. Střípky těchto osudů vytvářejí obraz nové Varšavy konce devadesátých let. Města, jehož osamělí obyvatelé nasáklí pachem zběsilých mejdanů nejsou schopni přijímat ani rozdávat lásku. Města, jehož opilí obyvatelé žijí ve světě, v němž vládne jen cynismus, povrchnost a prázdnota.