Na plné koule
Benito Gonzáles je ztělesněný macho, muž, který se narodil proto, aby měl úspěch. Nikdo mu nesmí stát v cestě. Jeho příběh začíná v Melille v severní Africe, kde Benito vykonává vojenskou službu a obchoduje s cementem, aby si trochu přivydělal. Když se usadí v Benidormu, hodlá uskutečnit svůj životní sen: postavit nejvyšší mrakodrap ve městě. Jako mladý stavební dělník je šťastný, dokud mu jeho nejlepší přítel nepřebere dívku. O několik let později se Benito vypracuje na úspěšného podnikatele ve stavebnictví, který chce stále víc a také toho dosahuje. Má úspěch u žen, ale se svou touhou po materiálním úspěchu všechno vždycky pokazí. Plány se přestávají vyvíjet, jak si předsevzal, machinace s pozemky zasáhnou i do jeho soukromí. Po rychlém vzestupu následuje rychlý pád. Rozchází se se ženou i s milenkou. Stavební skandál přinutí Benita k útěku po boku nové milenky na Miami, kde musí přihlížet, sám mezitím impotentní, jak je podváděn.