Narozeniny
Snímek vypráví příběh čtyř přátel, kteří se po letech scházejí, aby společně oslavili třicáté narozeniny. Časem začíná být patrné, proč se kdysi rozešli, na povrch vyplouvají zapomenuté emoce a tajemství. Film Narozeniny je výrazně stylizovaný do podoby dokumentárního snímku a prostřednictvím přímých výpovědí na kameru se hlavní hrdinové divákům svěřují s vlastními osudy. Bibiana se chystá spáchat sebevraždu, Harald se bojí, že se přátelům nedokáže přiznat ke své homosexualitě, a Claudio si pro změnu stále více uvědomuje, jak hluboce miluje bývalou přítelkyni Tamaru. Film byl natočen s pomocí digitální technologie, která režisérovi umožnila řadu experimentů. Celý příběh natočil během deseti dnů, hercům poskytl neobyčejně velký prostor k improvizaci a kameru někdy nechával zapnutou až dvě hodiny. Výsledkem je originální a dynamický film, jehož námět pochází z doby, kdy se i sám režisér Stefan Jäger připravoval na oslavu třicátých narozenin.