Naše buňky
Říká se, že lidé jsou schopni udělat cokoliv pro dvě věci: aby neměli, nebo aby měli dítě. Každé desáté manželství či partnerský vztah v Maďarsku jsou neplodné. Naši hrdinové nadevše toužili po dítěti. Po dlouhých letech marných nadějí se potvrdilo, že jediným řešením pro ně je umělé oplodnění – dítě ze zkumavky. Následují nelehké časy. Období beznaděje střídají chvilky euforie, fyzická i psychická zátěž vystavuje jejich vzájemnou lásku neustálým zkouškám. Ale mají před sebou velký cíl: dítě… Po dobu dvou a půl roku sledovali tvůrci filmu osudy tří párů, jejich zápas o dítě. Louise Brownová, první dítě ze zkumavky, se narodila v roce 1978. Od té doby přišel na svět cestou umělého oplodnění milion novorozenců.