Ve výstavbě
Neobvyklý záznam stavby obytného bloku v barcelonské čtvrti El Chino. Nejde o dokument v běžném smyslu, ale o zručný sestřih sto deseti hodin materiálu, natočeného během osmnácti měsíců. Teprve čtvrtý režisérův snímek za 18 let přesahuje rovinu popisného komentáře a tvoří svébytný filmový celek.