Chci tvé srdce
Úžasné herecké výkony a vzrušující příběh činí z filmu divácky vděčné drama o vztahu mezi otcem a dítětem. Harald byl obviněn z ublížení na těle a obtěžování nezletilé. Nesmí se stýkat se svou sedmiletou dcerou, kterou v návalu hněvu unese. Pouze jedna policistka věří, že Harald není nebezpečný násilník.