Uzávěrka
Stadion, na němž má Švédsko uspořádat olympijské hry, se stává terčem pumového útoku a v sutinách je nalezeno lidské tělo. Mladá reportérka Annika se vrhá do senzačního příběhu a zjišťuje, že teroristický útok nemusí být pravým motivem. Čím více se však blíží pravdě, tím větší nebezpečí hrozí jí samotné.