Babí léto
Vzdorovitý důchodce přivádí k šílenství svou milovanou ženu. Klamně důstojný Fanda si za pomoci dávného kamaráda a bývalého divadelního kolegy Edy libuje ve hře na někoho jiného. Hlavní představitelé Brodský, Zázvorková a Zindulka naplnili tlumenou komedii o podzimu života doteky skutečného šarmu.