Nogo
Triptych od benzinové pumpy rozvíjí příběhy mladých párů vášnivě semknutých odporem vůči okolnímu světu a směřujících k vzájemnému setkání ve výbušném finále. Tvůrci snímku, známí z oblasti experimentálního filmu, vybavili své dílo stylovým balením, skvělou výtvarnou kompozicí a strhujícím rytmem.