Nádrž
Příběh plný politických přesahů, přesných lidských postřehů a polomystických okamžiků. Výrazný celovečerní debut se odehrává roku 1974 a na první pohled se týká jen posledního společného léta jedné klukovské party. Nepojmenovaným pozadím celého filmu je však období řecké vojenské diktatury (1967 – 74).