Náhlé štěstí
Směs thrilleru a britské komedie. Prolog z roku 1988 líčí smrt královny krásy v přímořském městečku v jižním Walesu. O 14 let později se do městečka vrací kadeřnice Tina se svou dcerou, která se nápadně podobá dávno zemřelé dívce. Začínají se dít podivné věci a místní polda zahajuje pátrání.