Andělská tvář
Francie, polovina 19. století. Z hořícího kláštera zachraňuje neznámý jezdec Charlottu Collierovou, které oheň odřízl cestu ven. Dívka tvář svého zachránce ani nezná. Ten si však odnesl její medailónek. O dva roky později. Na zámku Mornay jsou otcovou závětí nuceni žít dva nevlastní bratři. Dědic titulu a majetku, aristokraticky jemný Raoul, a Filip, neurvalý a nespolečenský muž se špatnou pověstí. A právě okouzlující Raoul navštíví ples u manželky okresního soudce Pinauda, ke které se jako k přítelkyni z mládí nyní uchýlila paní Collierová s dcerou. Protože po manželově smrti zůstala zcela bez prostředků, doufá ve sňatek své dcery se zámožnějším mužem. Hrabě Raoul, nejlepší partie v kraji, zahrne svou přízní právě Charlottu. Do měsíce je z Charlotty jeho choť a paní na Mornay. Nesmělá a nezkušená žena, zamilovaná do svého chápavého a zdrženlivého manžela postupně zjišťuje, že se v zámku a okolí dějí podivné věci. Dochází k tajemným úmrtím, služebnictvo dodržuje zákon mlčení a ohleduplný Raoul kryje všechny zločiny, připisované bratrovi. Charlotta zoufale hledá pravdu a odhalená tajemství přinášejí nečekané rozuzlení… „Je to film pro všechny, kteří mají rádi romantiku. Krásné tváře, kostýmy, prostředí, hudbu – zkrátka všechno, co má romantický příběh mít,“ říká o svém nejnovějším filmu režisér Zdeněk Troška.