Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko
Rodinná komedie scenáristy Miloše Macourka a režiséra Václava Vorlíčka, ve které se Mach, Šebestová a pes Jonatán – oblíbené postavičky z kreslených televizních seriálů – rozhodnou poznat skutečný svět. Prostřednictvím kouzelného sluchátka se dostanou do světa lidí, kde jejich návštěva rozpoutá uragán proměn a gejzír humorných situací.
Oblíbené postavičky kresleného televizního seriálu – Mach, Šebestová a pes Jonatán – se ze zvědavosti rozhodnou poznat skutečný svět a pomocí kouzelného sluchátka vystoupí z obrazovky televizoru babičky Řeháčkové, která žije s vnukem Jakubem ve vilce v malém městě. Protože babička s Jakubem povedenou trojici ze seriálu dobře znají, ubytují ji a snaží se jí ve všem vyhovět. Na oplátku Mach a Šebestová umožní Jakubovi prostřednictvím kouzelného sluchátka návštěvu rodičů, kteří dlouhodobě pracují v Číně. Nazpět se vrátí s kamarádem Linem, synem čínského kolegy Jakubova tatínka, který naopak zatoužil podívat se alespoň nakrátko do Čech. Sluchátko umí hotové zázraky, jenže to, co je v seriálu docela běžné, může mezi lidmi natropit hotový zmatek. A protože se kouzelného přístroje hodlají zmocnit ti, kteří rozhodně nemají dobré úmysly, změní se klidný život ve vilce brzy v pěkný chaos… Komedie určená divákům bez rozdílu věku nabízí gejzír humorných situací, kterým počítačová triková technika dodává na mimořádné věrohodnosti a stírá tak hranici mezi „seriálovým a lidským světem“.