Perníková věž
Narkoman Jakub se rozhodne zabít mafiánského bosse Pexesa, protože se domnívá, že měl podíl na smrti jeho dávné kamarádky. Zjišťuje však, že skutečnost je složitější, než si kdy dokázal představit. Příběh z prostředí velkoměstské drogové scény líčí destruktivní vliv narkotik.
Drogový dealer a narkoman Jakub se rozhodne, že sprovodí ze světa mafiánského bosse zvaného Pexeso, protože si je jistý, že měl podíl na vraždě jeho kamarádky z dětství a tajné celoživotní lásky Věry. Pomsta, s níž má Jakubovi pomoci jeho kamarád Radek, se má realizovat během otevření nočního podniku patřícího Pexesovi a jeho bratrovi. Když hrdinové zjistí, že objekt jejich útoku a jeho sourozenec jsou si k nerozeznání podobní, situace se zkomplikuje. Při nepovedeném pokusu o vraždu zahyne Radkova přítelkyně a Jakub nakonec zjišťuje, že okolnosti Věřiny smrti byly docela jiné, než si myslel... Příběh situovaný do prostředí velkoměstské drogové scény je vyprávěním o krutě destruktivních vlivech drog na lidskou osobnost. Pokus o neotřelý popis některých stránek života mladé generace originálně kombinuje prvky psychologického dramatu, krimithrilleru a černé komedie.