Radhošť (Zahrádka ráje, Otevřená krajina svobodného muže, Radhošť)
Tři filmové povídky Zahrádka ráje, Otevřená krajina svobodného muže a Radhošť představují nejmladší generaci českých filmařů. Spojuje je podobná vypravěčská poetika a zájem o nevšední prostředí a hrdiny, skrz které autoři stvrzují motto, že nejvíc hledáme to, co máme před očima.