Bolivia
Freddy opustil Bolívii a odjel do Buenos Aires, aby tady našel práci. Tohle město však už dávno není tak přátelské jako kdysi, když ještě bylo bohaté a prosperující. V Buenos Aires už není místo pro sny.
Freddy zanechal doma v Bolívii to, co nejvíc miloval, svoji rodinu. Přijel do Buenos Aires, aby tady našel práci a střechu nad hlavou, pod kterou by mohl přivést manželku a děti. Tohle město však už dávno není tak přátelské jako kdysi, když ještě bylo bohaté a prosperující. V Buenos Aires už není místo pro sny. Freddy začne pracovat načerno jako kuchař v levném baru za pár peso denně. Potká tam lidi, kteří jsou outsideři ve své vlastní zemi: majitele baru, jenž si nepamatuje ani to, zda je Freddy z Bolívie, Peru, nebo z jiné země, pouličního prodavače, který má problémy, protože je homosexuál, taxikáře, jenž je přesvědčen, že příčinou všeho zla v jeho životě jsou cizinci, a také Rosu, dívku z Paraguaye, která tady pracuje jako servírka. Tak jako mnozí jemu podobní i Freddy se stane další bezejmennou obětí velkoměsta.