Město Anyang v provincii Henan. Prostitutka ze severovýchodní Číny (Mandžuska), zoufalá a neschopná vyjít s penězi, opustí své dítě. Nezaměstnaný dělník se rozhodne vzít si ho, aby si tak vydělal měsíčně 200 yuanů, jenž mu za to matka slíbí. Místní gangster, který se dozví, že umírá, si chce dítě osvojit, aby si tak zajistil potomka. Tři různé životy, tři různé osudy, s rozdílným zázemím a zkušenostmi: tři lidi, kteří se pokoušejí přežít na dně čínské společnosti. Krutý a nemilosrdný portrét současné Číny.