Plody moře
Xiao Mei dělá už tři roky prostitutku v Pekingu. Kolem čínského Nového roku se rozhodne odjet do Beidaihe, malého přímořského městečka, a spáchat tam sebevraždu. S příchodem zimy je toto výletní místo opuštěné, pokryté sněhem a ledem. Všichni turisté jsou pryč. Xiao Mei se tady setká s místním policistou jménem Deng Jianguo. Ten brzy odhalí její plán spáchat sebevraždu a začne používat velice drsné a svérázné metody, aby jí v tom zabránil. Xiao Mei se pokusí odjet do Šanhajguanu, aby se ho zbavila, Deng ji ovšem sleduje a přiveze zpátky. Jejich vztah je čím dál složitější. Tento snímek, natočený původně na digitální video, přináší existenciální portrét dvou osamělých lidí na okraji současné čínské společnosti – prostitutky a zkorumpovaného, násilnického policajta – a jejich vztahu, který nemá budoucnost. Plody moře v něm symbolizují sílu života, který musí pokračovat navzdory všemu.