Rychlý běžec
První film natočený v jazyce Inuitů vychází ze starodávné inuitské legendy o dobru a zlu, lásce a pomstě, touze po přežití a smrti, odehrávající se za polárním kruhem. Toto neobvyklé a silné drama získalo Zlatou kameru za nejlepší debut na festivalu v Cannes 2001.